سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اداره فنی و حرفه ای و کاردانش استان کردستان

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش  :

توسعه ی آموزش مهارتی سیاست اصلی آموزش و پرورش است مدیرکل آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه ی آموزش مهارتی از برنامه ها و سیاست های اصلی آموزش و پرورش است  .

به گزارش اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان همدان، مهندس سید مصطفی آذرکیش در گردهمایی روسای آموزشگاه های فنی و حرفه ای و کار و دانش کشور در جمع خبرنگاران در همدان  گقت: در مجامع بین المللی و یونسکو بر آموزش برای همه، آموزش مادام العمر و توسعه مهارت تاکید شده و آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه آموزش رسمی کشور توسعه آموزش مهارتی را به صورت جدی در برنامه های خود لحاظ کرده است .

آذرکیش با بیان این که اکنون 40 درصد دانش آموزان متوسطه دوم در هنرستان ها تحصیل می کنند، افزود: این تعداد 700 هزار هنر جو را شامل می شود.

وی تصریح کرد: صندلی خالی دانشگاهها نیاز به ایجاد شغل و توسعه ی آموزش را جدی تر می کند، چرا که اکنون نگاه جامعه به اشتغال بیشتر از مدرک تحصیلی است.

 آذر کیش  اظهار کرد: در حال حاضر در همه جا  توسعه ی آموزش های مهارتی را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند و در قوانین و بیانه های خود به صورت جدی این موضوع را پیگیری می کنند.


ارسال شده در توسط مرادی